نکات مهم و طلایی پابجی موبایل

بعد از انتشار پابجی موبایل در مدت زمان بسیار کوتاهی طرفداران این بازی به سرعت بالا رفته و به چندین میلیون نفر در سراسر دنیا رسید.

با این حجم از کاربران استودیو های سازنده با تمام توان خود شروع به رفع ایرادات این بازی کردند. به روز رسانی های مداوم و اضافه کردن شخصیت و آیتم های متنوع باعث بالا رفتن جذابیت این بازی در بین کاربران شد.

در این میان دانستن نکات مهم پابجی موبایل به افراد در روند بازی کمک بسیار زیادی خواهد کرد. در این مقاله قصد داریم تا تعدادی از نکات طلایی و کاربردی این بازی را برای شما شرح دهیم.

دانستن نکات بازی برای شما امری ضروری می باشد. اگر به تازگی شروع به بازی کرده اید می توانید با مطالعه این مطلب به روند پیشرفت خود سرعت بخشیده و در زمان کوتاه تری به سطوح بالاتر برسید.

نکات مهم پابجی موبایل را برای همه بازیکنان و گیمر های این بازی در این مطلب جمع آوری کرده تا به راحتی از آن استفاده کنند.

در ادامه هریک از نکات مهم پابجی موبایل را نام برده و برای شما به خوبی شرح خواهیم داد. با استفاده از سایت موجو مکس می توانید به ترفند های مختلف پابجی موبایل دسترسی پیدا کرده و از آن ها استفاده کنید.

نکات مهم پابجی موبایل

  1. انتخاب لباس مناسب

یکی از نکات مهم پابجی موبایل قبل از شروع رقابت انتخاب لباس مناسب می باشد. یکی از نکات مهم که کمتر به آن توجه می شود انتخاب لباس مناسب با نقشه مورد نظر می باشد. با شخصی سازی بجا و درست لباس می توانید بهترین استتار را در نقشه ها داشته باشید.

با توجه به تجربه خود در مورد هر نقشه می توانید لباس مناسب آن مپ را انتخاب کرده و در هربار شروع بازی برای نقشه مورد نظر لباس آن مپ را استفاده کنید. مخفی ماندن از دید دشمن یکی از مزیت هایی به شمار می رود که بدون دیده شدن می توانید به دشمنان خود آسیب وارد کرده و آن ها را از بین ببرید.

  1. نقاط فرود بهترین انتخاب برای پیروزی

با قرار گرفتن درون هواپیما می توانید نقشه بازی را نگاه کرده و نقاط مختلفی را برای فرود انتخاب کنید. با توجه به سبک بازی خود می توانید در مکان های مختلفی فرود بیایید.

برای مثال در قسمت های پر از ساختمان می توانید به عنوان یک کمپر عمل کنید و یا می توانید در دشت با استفاده از وسایل نقلیه موجود در بازی به گشت و گذار پرداخته و در مبارزات مختلف شرکت کنید. با توجه به تجربه و سطح خود می توانید مکان های شلوغ و یا خلوت را در نقشه های مختلف امتحان کنید.

در جستجو برای یافتن آیتم های مختلف می توانید از چند منطقه کوچک و خلوت تر استفاده کنید و با تکمیل وسایل به سمت نقاط شلوغ تر بازی بروید.

فرود در مناطق خوب از نکات مهم پابجی موبایل
فرود در مناطق خوب از نکات مهم پابجی موبایل
  1. انتخاب بهترین وسایل و آیتم ها

بعد از انتخاب منطقه فرود باید به جستجو برای پیدا کردن آیتم های متنوع بپردازید. این آیتم ها شمال لباس، اسلحه، کلاه، جلیقه و … می شود. با انتخاب بهترین آیتم ها می توانید در مبارزات پیروز باشید.

انتخاب سلاح با توجه به سبک بازی بسیار با اهمیت می باشد. با انتخاب دو نوع سلاح دور برد و کوتاه برد می توانید در مبارزات مختلف شرکت کنید. از دیگر نکات مهم پابجی موبایل در این بخش می توان به لول و سطح وسایل درون بازی اشاره کرد. هرچه سطح وسایل بالاتر را پیدا کرده و انتخاب کنید در ادامه بازی بهتر و بیشتر به کمک شما خواهند آمد.

  1. شخصی سازی سلاح

در طول بازی می توانید با اضافه کردن آیتم های متنوع سلاح خود را به شکلی عالی شخصی سازی کنید. با توجه به سبک بازیتان می توانید شخصی سازی های متنوعی را امتحان کنید. با توجه به اینکه می توان تجهیزات متنوعی را بر روی سلاح ها قرار داد قدرت مانور و کنترل سلاح نیز با این قطعات تغییر خواهد کرد.

اضافه کردن یک دوربین به اسلحه در هدف گیری به شما کمک خواهد کرد و یا با اضافه کردن یک خشاب بیشتر در هنگام تیر اندازی نگران تمام شدن سریع گلوله های خشاب اسلحه خود نخواهید بود. استفاده از صدا خفه کن در هنگام شلیک باعث می شود که مکان شما در روی نقشه مشخص نشود و با اطمینان بیشتر مشغول به تیر اندازی شوید.

 

  1. کارتیمی فراموش نشود

بازی کردن به صورت انفرادی لذت بخش می باشد اما قرارگیری درون یک تیم باعث افزایش شانس پیروزی و حمایت از یکدیگر خواهد شد. یکی از نکات مهم پابجی موبایل این است که با داشتن یک تیم باید کار تیمی را در اولویت قرار دهید و همیشه در جمع تیم خود باقی بمانید.

ماندن در کنار تیم باعث می شود که در صورت آسیب به هریک از افراد می توانید به یکدیگر کمک کنید.

  1. دیدن بازی رقبا و دیگر گیمر ها

کشته شدن در بازی بسیار ناراحت کننده می باشد اما می توانید با مشاهده روش کشته شدن خود بعد از کشته شدن به نقاط ضعف خود پی برده و در رفع آن ها تلاش کنید. این موضوع برای هر گیمری می تواند باعث رفع ایرادات شود.

همچنین می توانید با مشاهده بازی دیگر بازیکنان که در کانال ها و سایت های مختلف قرار دارد نکات بسیار آموزنده ای را دریافت کنید. تجربه دیگران درون بازی کمک بسیار زیادی به شما در ارتقا سطح کمک خواهد کرد.

شخصی سازی با توجه به سبک بازی
شخصی سازی با توجه به سبک بازی
  1. استفاده از هدفون برای بازی

استفاده از هدفون به عنوان یک ابزار مهم و کاربردی بسیار با اهمیت می باشد. استفاده از هدفون علاوه بر تشخیص سمت تیر اندازی و صدای پای دشمنان باعث برقراری ارتباط با هم تیمی های خود خواهد شد.

ایجاد ارتباط مداوم با هم تیمی ها باعث کار تیمی بهتر و موفقیت در درگیری ها خواهد شد.

  1. تنظیمات گرافیکی مناسب

در بازی پابجی موبایل شما می توانید تنظیمات گرافیکی متنوعی را اعمال کنید اما باید توجه داشته باشید که با توجه به سخت افزار در اختیار خود گرافیک متناسب با آن را برای بازی خود انتخاب کنید.

هرچه گرافیک بالاتر را انتخاب کنید کیفیت و وضوح تصویر بالا خواهد رفت اما اگر سخت افزار شما به خوبی از این گرافیک پشتیبانی نکند دچار لگ های زیاد در بازی خواهید شد. این قابلیت که تنظیمات دلخواه را می توانید در منوی بازی انجام دهید از ویژگی های مطلوب بازی می باشد.

معرفی پابجی موبایل
معرفی پابجی موبایل موجو مکس

جمع بندی

با توجه به 8 مورد از نکات مهم پابجی موبایل، شما اکنون می توانید یک تجربه بهتر نسبت به قبل را داشته باشید. استفاده درست از این نکات در پیروزی شما نقش بسیار زیادی خواهد داشت. با توجه به این که رقابت در پابجی موبایل بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشد استفاده از نکات مهم پابجی موبایل به حرفه ای شدن شما در این بازی کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

یکی از کار هایی که به شما در روند رشد در بازی پابجی کمک میکند یوسی پابجی میباشد. شما میتوانید با خرید یوسی پابجی از موجومکس پیشرفت خود را در بازی دو چندان کنید.

0 0 رای ها
امتیاز بدین
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 سوال یا نظری دارید؟ با ما به اشتراک بذارید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

علت درخواست بازپرداخت

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x